października 11, 2015

Jesienny haul zakupowy :)

Przed założeniem tego bloga zarzekałam się, że nigdy (przenigdy!) nie będzie na nim żadnego haulu. Jednak dorwałam ostatnio kilka naprawdę fajnych rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić, a pisanie recenzji każdej z osobna byłoby bez sensu. Tak więc jest, pierwszy, ale nie ostatni - haul zakupowy :)


plecione smycze od Dog Style - kolorowe, elastyczne, wytrzymałe i w dodatku mają rączki podszyte mięciutkim materiałem - czego chcieć więcej? ;) Nasze mają długość około 90cm.

szarpak Dog Style znają chyba wszyscy - ma amortyzator, mięciutkie futerko i... te kolory! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Moro jeszcze go nie widział, ale jak tylko będzie mógł się znowu bawić, obiecuję opisać jego pierwsze wrażenia!

obroża Super Dog "Dla Kochających" - akurat szukałam nieprzemakalnej i wytrzymałej obroży, a ta dodatkowo ślicznie wygląda i pasuje do Klocka (Keep Calm, hę? :))

polarowy szarpak -  wygrany w konkursie na opinię w Toys4Dogs . Tu znowu piękne kolorki, no i tak w ogóle - kto nie lubi polarowych szarpaków? :)

JW Pet Hol-EE Cuz Ball - urocza, mięciutka piłeczka - i w dodatku ma nóżki! :D Trochę osłody w tą okropną pogodę ;)

Chuckit! Ultra Ball, Chuckit! Ultra Tug i Chuckit! Recycled Remmy - czyli bardzo popularne piłeczki, wszyscy polecają, więc się skusiłam.

Kong King - must have każdego psa, naszego poprzedniego zepsułam, więc trzeba było zaopatrzyć się w nowy egzemplarz

Kliker Trixie - wcześniej mieliśmy dokładnie taki sam, tylko czerwony. Zaopiekowała się nim moja siostra, więc załatwiłam nowy.

Comfy Snacky Apple - druga nagroda od Toy4Dogs, Moro aprobuje, ja żałuję, że nie ma większych ;)

podkładka z Tigera - Moro pijąc ochlapuje wszystko wokół, postanowiłam więc odpowiednio zabezpieczyć chociaż fragment podłogi.

poduszka by Kaufland - bo Mo lubi kłaść głowę wysoko, ta podusia spełnia swą rolę idealnie :)

Coś mi się wydaje, że to nie ostatni taki wpis ;) Jednak te o większej wartości merytorycznej będą pojawiać się zdecydowanie częściej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz